Polityka zwrotów
Polityka Zwrotów NØVIKA
W NØVIKA zobowiązujemy się do oferowania produktów najwyższej jakości oraz wyjątkowej obsługi klienta. Rozumiemy, że czasami coś może pójść nie tak, dlatego przygotowaliśmy tę politykę, aby zapewnić przejrzystość przy zachowaniu uczciwości wobec wszystkich klientów.
Polityka Zwrotów w Ciągu 30 Dni
Oferujemy 30-dniową politykę zwrotów. Jeśli nie jesteś w pełni zadowolony(a) z zakupu, możesz zwrócić produkt i otrzymać zwrot pieniędzy w ciągu 30 dni od daty jego otrzymania.
Warunki Kwalifikowalności do Zwrotu
Aby produkt kwalifikował się do zwrotu, musi on:
-
Być nieużywany, nieprzebyty i w takim samym stanie, w jakim został otrzymany
-
Zawierać wszystkie oryginalne metki i opakowania
-
Być opatrzony paragonem lub dowodem zakupu
Jak Rozpocząć Proces Zwrotu
Chcemy, aby proces zwrotu był jak najprostszy. Aby rozpocząć, prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na serviceclient@mode-luxe.fr. Koszty wysyłki zwrotnej pokrywa klient.
Prosimy o uwzględnienie w e-mailu:
-
Numeru zamówienia (rozpoczynającego się od Order #0000)
-
Zdjęcia i filmu produktu potwierdzających, że spełnia nasze kryteria zwrotu
-
Powodu zwrotu
Po otrzymaniu tych informacji przeanalizujemy Twoją prośbę i podamy adres do zwrotu.
Ważne:
-
Produkty zwracane bez uprzedniej autoryzacji nie będą akceptowane.
-
Wszystkie zwrócone produkty są przekazywane organizacjom charytatywnym w Zjednoczonych Emiratach Arabskich, wspierając naszą misję pomocy społeczności.
Koszty Wysyłki Zwrotnej
Koszty zwrotu ponosi klient. Chociaż początkowa wysyłka jest bezpłatna, zwrot pieniędzy nie obejmuje kosztów pierwotnej wysyłki.
Aby zapewnić bezpieczne dotarcie zwrotu, zalecamy korzystanie z usługi z możliwością śledzenia przesyłki.
Proces Zwrotu Pieniędzy
Po otrzymaniu i weryfikacji zwróconego produktu poinformujemy Cię o zatwierdzeniu zwrotu. Jeśli zostanie zatwierdzony, zwrot zostanie przetworzony na pierwotną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.
Jeśli minęło więcej niż 15 dni roboczych od zatwierdzenia, a nie otrzymałeś zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem serviceclient@mode-luxe.fr.
Uszkodzone, Wadliwe lub Niekompletne Zamówienia
Prosimy o sprawdzenie zamówienia od razu po otrzymaniu. W przypadku otrzymania produktu wadliwego, uszkodzonego lub niewłaściwego, skontaktuj się z nami niezwłocznie.
Dla produktów oznaczonych jako dostarczone na właściwy adres:
Nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione, skradzione lub zaginione przesyłki po dostawie. Aby tego uniknąć, zalecamy wybór opcji wysyłki priorytetowej z ubezpieczeniem. Jeśli przesyłka jest ubezpieczona, wyślemy nowy produkt bez dodatkowych kosztów.
Anulacje
Rozumiemy, że plany mogą się zmieniać. Jeśli chcesz anulować zamówienie, napisz do nas jak najszybciej na serviceclient@mode-luxe.fr.
Zrobimy wszystko, aby spełnić Twoją prośbę. Jeśli jednak zamówienie zostało już wysłane, anulowanie nie będzie możliwe.
Nieprawidłowy Adres
Jeśli przesyłka zostanie do nas zwrócona z powodu nieprawidłowego lub niepełnego adresu podanego podczas zamówienia:
-
Będziesz musiał(a) pokryć koszty ponownej wysyłki.
-
Jeśli wolisz zwrot pieniędzy, zostanie on dokonany bez uwzględnienia pierwotnych kosztów wysyłki.
Rozumiemy, że mogą zdarzyć się błędy i dołożymy wszelkich starań, aby proces był jak najprostszy.
Wymiany
Obecnie nie oferujemy bezpośrednich wymian. Jeśli wystąpi problem z zamówieniem, skontaktuj się z nami. Postaramy się znaleźć odpowiednie rozwiązanie (wymiana lub inne).
Wyjątki / Produkty Niepodlegające Zwrotowi
Niektóre produkty nie mogą być zwrócone, w tym:
-
Produkty spersonalizowane lub wykonane na zamówienie
Jeśli masz wątpliwości co do kwalifikowalności produktu, skontaktuj się z nami.
Kontakt
W razie pytań dotyczących zwrotów, refundacji lub innych kwestii jesteśmy do Twojej dyspozycji! Napisz do nas na serviceclient@mode-luxe.fr, a odpowiemy jak najszybciej.
Dziękujemy, że wybrałeś(aś) NØVIKA. Bardzo cenimy Twoje zaufanie i zobowiązujemy się zapewnić najlepsze możliwe doświadczenie przy każdym zakupie.
